Lazar Džamić
JAHAČI MARKETING APOKALIPSE – Etički izazovi modernog marketinga
Tema predavanja
Moderni marketing stručnjaci se sve više suočavaju s pitanjem ne da li nešto mogu da urade, već da li treba. Tehnologija im omogućava sve više toga što mogu, što pokazuje svet oko nas. Izazovi modernog biznisa su sve više etički, sve manje stručni.
O učesniku
Lazar Džamić je predavač na katedri za Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikaciju u Beogradu (FMK) i na Business School Lausanne (BSL).
Lazar je bivši Head of Brand Planning u Guglovom kreativnom ‘think tank’-u ZOO u Londonu, gde je osnovao tim za brend strategiju i uveo u industriju, po prvi put u svetu, novu funkciju Creative Data Scientist. Pre Gugla, Lazar je obavljao funkcije direktora za strategiju u nekoliko londonskih kreativnih agencija i bio je jedan od prvih digitalnih stratega u Britaniji.
Nakon povratka iz Londona, Lazar je jedan od najtraženijih domaćih trenera za digitalnu marketing transformaciju, sarađujući sa nekim od najvećih domaćih i regionalnih kompanija kao što su Telenor, Merkator, Adidas, Erste Banka i drugi. Bivši je član Kreativnog saveta predsednice Vlade republike Srbije, pomagao je u aspektima razvoja srpskih kreativnih sektora, i bivši konsultant za kreativne industrije Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Predavač je na marketing modulu regionalne PwC Mini MBA akademije, bivši novinar, saradnik Gardijana i hit autor u Srbiji. Redovan je predavač i govornik na domaćim i svetskim konferencijama na temu digitalnog marketinga i brend pripovedanja.
Njegovu poslednju knjigu, The Definitive Guide to Strategic Content Marketing, objavio je londonski Kogan Page u julu 2018.
LinkedIn: Lazar Džamić