Konferencija DIDS 2020 neće biti održana 19. marta
Usled aktuelne situacije sa širenjem virusa COVID-19, RNIDS obaveštava javnost da konferencija Dan internet domena Srbije (DIDS 2020) zakazana za 19. mart 2020. godine u hotelu Metropol Palas u Beogradu neće biti održana.
Program DIDS 2020, 19. mart
- Dejvid Konrad – tehnički direktor, ICANN
- Polina Malaja – savetnica za politike, CENTR
- Žarko Kecić – rukovodilac sektora IKT usluga, RNIDS
- Moderator: Vladimir Radunović, direktor programa sajber bezbednosti i e-diplomatije, Diplo fondacija
- Lazar Džamić – kreativni strateg, predavač, Fakultet za medije i komunikacije
- Slavimir Stojanović Futro – dizajner, vizuelni umetnik, pisac i profesor, Futro Design
- Žaklina Nedeljković – preduzetnica i vlasnica ambulante Mobilna sestra
- Marija Slović – preduzetnica i vlasnica prodavnice Domaccini
- Dragan Fras – preduzetnik i vlasnik brenda Mingle
- Moderatorka: Milica Čalija – preduzetnica (Anđeli), biznis mentorka, TEDx govornica i aktivistkinja
UČESNICI DIDS 2020
- Funkcija: tehnički direktor
- Organizacija: ICANN
- Sajt: www.icann.org
- Funkcija: Savetnica za politike
- Organizacija: CENTR
- Sajt: www.centr.org
- Twitter: @CENTR_Polina, @CENTRnews
Polina Malaja je Savetnica za politike pri Udruženju evropskih nacionalnih registara domena najvišeg nivoa (CENTR), odgovorna je za kreiranje politika, ali i saradnju sa vladama, vladinim institucijama i drugim relevantnim organizacijama u internet „ekosistemu“. Polina je magistar prava u oblasti ljudskih prava i prava intelektualne svojine, izuzetno je zanima i u svom radu vrlo pažljivo prati odnos između tehnologije i osnovnih ljudskih prava i sloboda u digitalnoj eri. Pre nego što se pridružila CENTR-u, Polina je bila zadužena za promovisanje upotrebe besplatnih softvera otvorenog koda pri organizaciji „Free Software Foundation Europe“, ujedno predvodila pravni tim organizacije i bila koordinatorka najveće mreže pravnika koji se bave problematikom besplatnih softvera (The Legal Network).
- Funkcija: Rukovodilac Sektora IKT usluga
- Organizacija: RNIDS
- Sajt: www.rnids.rs
Žarko Kecić je rukovodilac Sektora IKT usluga u Registru nacionalnog internet domena Srbije i odgovoran je za stabilan i bezbedan rad sistema koji omogućavaju neprekidnu dostupnost nacionalnih domena.
Pre nego što se pridružio RNIDS-u, Žarko je više od dve decenije radio na razvojnim, konsultatntskim i naučnim projektima širom sveta. Poseduje značajno iskustvo u planiranju, imlementaciji i proceni IT sistema i infrastrukture, pomažući velikim preduzećima i vladinim institucijama da izgrade stabilne i bezbedne sisteme i da najbolje iskoriste nove tehnologije za realizaciju poslovnih potreba i poboljšanje efikasnosti.
Pored operativnih aktivnosti, Žarko je aktivan i u međunarodnim radnim grupama, posebno u okviru ICANN i CENTR zajednica, i član je ICANN SSR2 tima (the Second Security, Stability and Resilience Review Team).
- Funkcija: direktor programa sajber bezbednosti i e-diplomatije
- Organizacija: Diplo fondacija
- Sajt: diplomacy.edu
- LinkedIn: Vladmir Radunović
- Twitter: Vladimir Radunović
Vladimir Radunović je predavač i direktor obrazovnih programa iz oblasti upravljanja Internetom, sajber-bezbednosti i e-diplomatije pri međunarodnoj nevladinoj instituciji „Diplo Foundation„.
Bio je član Savetodavnog odbora (Advisory Board) Globalnog foruma za sajber-ekspertizu (Global Forum on Cyber Expertise), a bio je član Savetodavne grupe (Multistakeholder Advisory Group) Ujedinjenih nacija za Forum o upravljanju Internetom (Internet Governance Forum). Profesionalni fokus mu je na politikama Interneta i širokopojasnog pristupa, sajber-bezbednosti, neutralnosti i otvorenosti mreže, e-diplomatiji i e-učešću, obrazovanju i izradnji kapaciteta institucija i donosioca odluka u oblasti Interneta.
Diplomirao je na Elektrotehničkom fakultetu u Beogradu, odbranio master iz savremene diplomatije na Univerzitetu na Malti, a trenutno je na doktorskim studijama iz oblasti sajber-bezbednosti.
JAHAČI MARKETING APOKALIPSE – Etički izazovi modernog marketinga
Tema predavanja
Moderni marketing stručnjaci se sve više suočavaju s pitanjem ne da li nešto mogu da urade, već da li treba. Tehnologija im omogućava sve više toga što mogu, što pokazuje svet oko nas. Izazovi modernog biznisa su sve više etički, sve manje stručni.
O učesniku
Lazar Džamić je predavač na katedri za Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikaciju u Beogradu (FMK) i na Business School Lausanne (BSL).
Lazar je bivši Head of Brand Planning u Guglovom kreativnom ‘think tank’-u ZOO u Londonu, gde je osnovao tim za brend strategiju i uveo u industriju, po prvi put u svetu, novu funkciju Creative Data Scientist. Pre Gugla, Lazar je obavljao funkcije direktora za strategiju u nekoliko londonskih kreativnih agencija i bio je jedan od prvih digitalnih stratega u Britaniji.
Nakon povratka iz Londona, Lazar je jedan od najtraženijih domaćih trenera za digitalnu marketing transformaciju, sarađujući sa nekim od najvećih domaćih i regionalnih kompanija kao što su Telenor, Merkator, Adidas, Erste Banka i drugi. Bivši je član Kreativnog saveta predsednice Vlade republike Srbije, pomagao je u aspektima razvoja srpskih kreativnih sektora, i bivši konsultant za kreativne industrije Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Predavač je na marketing modulu regionalne PwC Mini MBA akademije, bivši novinar, saradnik Gardijana i hit autor u Srbiji. Redovan je predavač i govornik na domaćim i svetskim konferencijama na temu digitalnog marketinga i brend pripovedanja.
Njegovu poslednju knjigu, The Definitive Guide to Strategic Content Marketing, objavio je londonski Kogan Page u julu 2018.
LinkedIn: Lazar Džamić
- Funkcija: Dizajner, vizuelni umetnik, pisac i profesor
- Organizacija: Futro Design
- Sajt: https://www.futrodesign.com/
- Facebook: Slavimir.StojanovicFutro
- Instagram: @slavimir_futro
Slavimir Stojanović, osnivač Futro Design studija, je beogradski dizajner, vizuelni umetnik, pisac i profesor. Njegovi projekti su osvojili više od 300 međunarodnih, regionalnih i domaćih nagrada i nalaze se u muzejima i publikacijama širom sveta. Uvršten je u Taschen-ov izbor najuticajnijih dizajnera današnjice.
Radio je za međunarodne klijente kao što su Sony, Duracell, Mercedes-Benz, Michelin, Coca-Cola, Seat i mnogi drugi.
Dobitnik je Nagrade za životno delo Udruženja za tržišne komunikacije Srbije. Autor je nagrađene serije ilustrovanih knjiga za decu Avanture Singi Lumbe, kao i hit romana sa autobiografskim sadržajem Devet.
Predaje vizuelne komunikacije na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu.
Futro Design je studio za kreativnu komunikaciju, od logotipa, simbola i zaštitnog znaka preko vizuelnog identiteta, dizajna ambalaže i brendinga do slogana, kampanja i ukupne komunikacije brenda na tržištu. Kreativna mantra koje se studio drži na svim nivoima projekta je „Komplikuj jednostavno“. Studio ima kancelarije u Beogradu i Njujorku, i sarađuje sa klijentima poput The Big Favorite, West 65, PSP-Farman Holding, Telekom Srbija, Ujedinjene nacije, Matador Jeans, Montecali, Label Kings, Cacotec, Mona Hotel Management, Mona Plaza, Mona Man, Dr Colić, eFront, Nelt, Hemofarm i drugih.
- Funkcija: Zamenica direktora Projekta saradnje za ekonomski razvoj
- Organizacija: USAID
- Sajt: https://saradnja.rs/
Dragana ima više od 20 godina profesionalnog iskustva u bavljenju privrednim pravom i reformama u Srbiji i 15 godina iskustva u savetovanju u oblasti državnih politika, podsticanju javno-privatnog dijaloga i jačanju kapaciteta različitih državnih organa. Kao zamenik direktora na USAID-ovom Projektu za jačanje stečajnog i izvršnog postupka i USAID-ovom Projektu za bolje uslove poslovanja, na kome je kasnije bila i direktor, bila je glavna veza između USAID-a i srpskih institucija. Vodila je i organizovala timove sa do 25 članova i predvodila kompleksne regulatorne reforme koje su navedeni projekti implementirali, kao što su reforma inspekcijskog nadzora, reforma građevinskih dozvola i reforma stečajnog i izvršnog postupka. Na Projektu saradnje za ekonomski razvoj je zamenik direktora, a Projektu doprinosi znanjem, stručnošću, iskustvom i dobrom energijom.
- Funkcija: Preduzetnica
- Organizacija: Anđeli
- Sajt: www.andjeli.rs
- Facebook: andjelikolaci
- Instagram: andjelikolaci
Milica Čalija je preduzetnica, biznis mentorka, TEDx govornica i aktivistkinja. Suosnivačica je i direktorka proizvodnje ovsenih kolača ”Anđeli”. Milica ima dvadesetogodišnju karijeru u oblastima PR-a i marketinga u velikim kompanijama, a od proleća 2019. osnovala je školu preduzetništva sa idejom da osnažuje i edukuje male preduzetnike. U 2019. godini bila je jedini preduzetnik iz Srbije koji je govorio na samitu Evropske unije o Zapadnom Balkanu na temu preduzetništva
- Funkcija: Preduzetnica
- Organizacija: Ambulanta za kućnu zdravstvenu negu ,,MOBILNA SESTRA’’
- Sajt: https://www.mobilnasestra.rs/
- Facebook: MobilnaSestra
- Instagram: @mobilna.sestra
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/10465546/
Žaklina Nedeljković, dama sa osmehom koji leči, je diplomirani menadžer u zdravstvu i licencirana medicinska sestra. Ponosna je majka dva odrasla deteta i baka unučice Zare. 2015. godine, u 47. godini života, osnovala je Ambulantu za kućnu zdravstvenu negu ,,Mobilna sestra’’ koja pruža usluge medicinskih sestara po pozivu na terenu. Nakon 26 godina rada u državnom i privatnom sektoru, stekavši iskustvo kao vođa različitih medicinskih timova, Žaklina se odlučila da svoje znanje stavi u službu kućne zdravstvene nege. ,,Mobilna sestra’’ pruža pomoć klijentima u kućnim uslovima, od rođenja pa sve do duboke starosti.
Žaklina je 2016. godine nagrađena prestižnom titulom ,,Žena zmaj’’ i priznanjem „Cvet uspeha za Ženu zmaja“, a 2019. godine je osvojila nagradu ,,Balkanski Oskar’’. Vodi se željom da svojim radom i delom inspiriše i pomogne ljudima oko sebe. Jedan od nadimaka koji je stekla u radu sa klijentima je ,,Dama sa osmehom koji leči’’. Želja joj je da naziv ,,Mobilna sestra’’ zameni reči kućna nega i patronaža.
- Funkcija: Preduzetnica
- Organizacija: Domaccini
- Sajt: www.domaccini.rs
- Instagram: @domaccini_rs
- Facebook: domaccini
Marija Slović je preduzetnica i vlasnica prodavnice Domaccini, vlasnica prozvodnje tradicionalnog sira i kajmaka, a pre svega toga prehrambeni tehnolog. Marija je i jedna od 700 vodećih IFS ocenjivača u svetu za ocenjivanje bezbednosti hrane, a u njenoj radnji pored ručno rađenih proizvoda iz sopstvene proizvodnje možete pronaći i različite neindustrijske proizvode malih proizvođače iz cele Srbije.
- Funkcija: Preduzetnik
- Organizacija: Mingle
- Sajt: http://www.mingle.rs
- Facebook: mingle.namaz
- Instagram: @mingle_namaz
Dragan Fras je osnivač i kreativni direktor full-service marketing agencije Domino Communications.
Tokom dugogodišnje karijere vodio je kampanje za brendove kao što su Societe Generale Banka, Delhaize, Delta Holding, Honda, Štark, Droga Kolinska, CBRE i Balkan Bet.
Ljubav prema pokretanju dobrih ideja i podizanju kvalitetnih brendova, pomogli su mu da prepozna značaj i potencijal domaćeg proizvoda kao što je potpuno prirodni ekstra džem sa obronaka Golije. Tako je pokrenut Mingle brend.