Конференција ДИДС 2020 неће бити одржана 19. марта
Услед актуелне ситуације са ширењем вируса COVID-19, РНИДС обавештава јавност да конференција Дан интернет домена Србије (ДИДС 2020) заказана за 19. март 2020. године у хотелу Метропол Палас у Београду неће бити одржана.
Програм ДИДС 2020, 19. март
- Дејвид Конрад – технички директор, ICANN
- Полина Малаја – саветница за политике, CENTR
- Жарко Кецић – руководилац сектора ИКТ услуга, РНИДС
- Модератор: Владимир Радуновић, директор програма сајбер безбедности и е-дипломатије, Дипло фондација
- Лазар Џамић – креативни стратег, предавач, Факултет за медије и комуникације
- Славимир Стојановић Футро – дизајнер, визуелни уметник, писац и професор, Futro Design
- Жаклина Недељковић – предузетница и власница амбуланте Мобилна сестра
- Марија Словић – предузетница и власница продавнице Domaccini
- Драган Фрас – предузетник и власник бренда Mingle
- Модераторка: Милица Чалија – предузетница (Анђели), бизнис менторка, TEDx говорница и активисткиња
УЧЕСНИЦИ ДИДС 2020
- Функција: технички директор
- Организација: ICANN
- Сајт: www.icann.org
- Функција: Саветница за политике
- Организација: CENTR
- Сајт: www.centr.org
- Twitter: @CENTR_Polina, @CENTRnews
Полина Малаја је Саветница за политике при Удружењу европских националних регистара домена највишег нивоа (CENTR), одговорна је за креирање политика, али и сарадњу са владама, владиним институцијама и другим релевантним организацијама у интернет „екосистему“. Полина је магистар права у области људских права и права интелектуалне својине, изузетно је занима и у свом раду врло пажљиво прати однос између технологије и основних људских права и слобода у дигиталној ери. Пре него што се придружила CENTR-у, Полина је била задужена за промовисање употребе бесплатних софтвера отвореног кода при организацији „Free Software Foundation Europe“, уједно предводила правни тим организације и била координаторка највеће мреже правника који се баве проблематиком бесплатних софтвера (The Legal Network).
- Функција: Руководилац Сектора ИКT услуга
- Организација: РНИДС
- Сајт: www.rnids.rs
Жарко Кецић је руководилац Сектора ИКТ услуга у Регистру националног интернет домена Србије и одговоран је за стабилан и безбедан рад система који омогућавају непрекидну доступност националних домена.
Пре него што се придружио РНИДС-у, Жарко је више од две деценије радио на развојним, консултатнтским и научним пројектима широм света. Поседује значајно искуство у планирању, имлементацији и процени ИТ система и инфраструктуре, помажући великим предузећима и владиним институцијама да изграде стабилне и безбедне системе и да најбоље искористе нове технологије за реализацију пословних потреба и побољшање ефикасности.
Поред оперативних активности, Жарко је активан и у међународним радним групама, посебно у оквиру ICANN и CENTR заједницa, и члан је ICANN SSR2 тима (the Second Security, Stability and Resilience Review Team).
- Функција: директор програма сајбер безбедности и е-дипломатије
- Организација: Дипло фондација
- Сајт: diplomacy.edu
- LinkedIn: Владмир Радуновић
- Twitter: Владимир Радуновић
Владимир Радуновић је предавач и директор образовних програма из области управљања Интернетом, сајбер-безбедности и е-дипломатије при међународној невладиној институцији „Diplo Foundation„.
Био је члан Саветодавног одбора (Advisory Board) Глобалног форума за сајбер-експертизу (Global Forum on Cyber Expertise), а био је члан Саветодавне групе (Multistakeholder Advisory Group) Уједињених нација за Форум о управљању Интернетом (Internet Governance Forum). Професионални фокус му је на политикама Интернета и широкопојасног приступа, сајбер-безбедности, неутралности и отворености мреже, е-дипломатији и е-учешћу, образовању и израдњи капацитета институција и доносиоца одлука у области Интернета.
Дипломирао је на Електротехничком факултету у Београду, одбранио мастер из савремене дипломатије на Универзитету на Малти, а тренутно је на докторским студијама из области сајбер-безбедности.
ЈАХАЧИ МАРКЕТИНГ АПОКАЛИПСЕ – Етички изазови модерног маркетинга
Тема предавања
Модерни маркетинг стручњаци се све више суочавају с питањем не да ли нешто могу да ураде, већ да ли треба. Технологија им омогућава све више тога што могу, што показује свет око нас. Изазови модерног бизниса су све више етички, све мање стручни.
О учеснику
Лазар Џамић је предавач на катедри за Дигитални маркетинг на Факултету за медије и комуникацију у Београду (ФМК) и на Business School Lausanne (BSL).
Лазар је бивши Head of Brand Planning у Гугловом креативном ‘think tank’-у ZOO у Лондону, где је основао тим за бренд стратегију и увео у индустрију, по први пут у свету, нову функцију Creative Data Scientist. Пре Гугла, Лазар је обављао функције директора за стратегију у неколико лондонских креативних агенција и био је један од првих дигиталних стратега у Британији.
Након повратка из Лондона, Лазар је један од најтраженијих домаћих тренера за дигиталну маркетинг трансформацију, сарађујући са неким од највећих домаћих и регионалних компанија као што су Теленор, Меркатор, Адидас, Ерсте Банка и други. Бивши је члан Креативног савета председнице Владе републике Србије, помагао је у аспектима развоја српских креативних сектора, и бивши консултант за креативне индустрије Европске банке за обнову и развој (EBRD). Предавач је на маркетинг модулу регионалне PwC Mini MBA академије, бивши новинар, сарадник Гардијана и хит аутор у Србији. Редован је предавач и говорник на домаћим и светским конференцијама на тему дигиталног маркетинга и бренд приповедања.
Његову последњу књигу, The Definitive Guide to Strategic Content Marketing, објавио је лондонски Kogan Page у јулу 2018.
LinkedIn: Лазар Џамић
- Функција: Дизајнер, визуелни уметник, писац и професор
- Организација: Futro Design
- Сајт: https://www.futrodesign.com/
- Facebook: Slavimir.StojanovicFutro
- Instagram: @slavimir_futro
Славимир Стојановић, оснивач Futro Design студија, је београдски дизајнер, визуелни уметник, писац и професор. Његови пројекти су освојили више од 300 међународних, регионалних и домаћих награда и налазе се у музејима и публикацијама широм света. Уврштен је у Taschen-ов избор најутицајнијих дизајнера данашњице.
Радио је за међународне клијенте као што су Sony, Duracell, Mercedes-Benz, Michelin, Coca-Cola, Seat и многи други.
Добитник је Награде за животно дело Удружења за тржишне комуникације Србије. Аутор је награђене серије илустрованих књига за децу Авантуре Синги Лумбе, као и хит романа са аутобиографским садржајем Девет.
Предаје визуелне комуникације на Факултету примењених уметности у Београду.
Futro Design је студио за креативну комуникацију, од логотипа, симбола и заштитног знака преко визуелног идентитета, дизајна амбалаже и брендинга до слогана, кампања и укупне комуникације бренда на тржишту. Креативна мантра које се студио држи на свим нивоима пројекта је „Компликуј једноставно“. Студио има канцеларије у Београду и Њујорку, и сарађује са клијентима попут The Big Favorite, West 65, PSP-Farman Holding, Телеком Србија, Уједињене nације, Matador Jeans, Montecali, Label Kings, Cacotec, Mona Hotel Management, Mona Plaza, Mona Man, Dr Colić, eFront, Nelt, Hemofarm и других.
- Функција: Заменица директора Пројекта сарадње за економски развој
- Организација: USAID
- Сајт: https://saradnja.rs/
Драгана има више од 20 година професионалног искуства у бављењу привредним правом и реформама у Србији и 15 година искуства у саветовању у области државних политика, подстицању јавно-приватног дијалога и јачању капацитета различитих државних органа. Као заменик директора на USAID-овом Пројекту за јачање стечајног и извршног поступка и USAID-овом Пројекту за боље услове пословања, на коме је касније била и директор, била је главна веза између USAID-а и српских институција. Водила је и организовала тимове са до 25 чланова и предводила комплексне регулаторне реформе које су наведени пројекти имплементирали, као што су реформа инспекцијског надзора, реформа грађевинских дозвола и реформа стечајног и извршног поступка. На Пројекту сарадње за економски развој је заменик директора, а Пројекту доприноси знањем, стручношћу, искуством и добром енергијом.
- Функција: Предузетница
- Организација: Анђели
- Сајт: www.andjeli.rs
- Facebook: andjelikolaci
- Instagram: andjelikolaci
Милица Чалија је предузетница, бизнис менторка, TEDx говорница и активисткиња. Суоснивачица је и директорка производње овсених колача ”Анђели”. Милица има двадесетогодишњу каријеру у областима ПР-а и маркетинга у великим компанијама, а од пролећа 2019. основала је школу предузетништва са идејом да оснажује и едукује мале предузетнике. У 2019. години била је једини предузетник из Србије који је говорио на самиту Европске уније о Западном Балкану на тему предузетништва
- Функција: Предузетница
- Организација: Амбуланта за кућну здравствену негу ,,МОБИЛНА СЕСТРА’’
- Сајт: https://www.mobilnasestra.rs/
- Facebook: MobilnaSestra
- Instagram: @mobilna.sestra
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/10465546/
Жаклина Недељковић, дама са осмехом који лечи, је дипломирани менаџер у здравству и лиценцирана медицинска сестра. Поносна је мајка два одрасла детета и бака унучице Заре. 2015. године, у 47. години живота, основала је Амбуланту за кућну здравствену негу ,,Мобилна сестра’’ која пружа услуге медицинских сестара по позиву на терену. Након 26 година рада у државном и приватном сектору, стекавши искуство као вођа различитих медицинских тимова, Жаклина се одлучила да своје знање стави у службу кућне здравствене неге. ,,Мобилна сестра’’ пружа помоћ клијентима у кућним условима, од рођења па све до дубоке старости.
Жаклина је 2016. године награђена престижном титулом ,,Жена змај’’ и признањем „Цвет успеха за Жену змаја“, а 2019. године је освојила награду ,,Балкански Оскар’’. Води се жељом да својим радом и делом инспирише и помогне људима око себе. Један од надимака који је стекла у раду са клијентима је ,,Дама са осмехом који лечи’’. Жеља јој је да назив ,,Мобилна сестра’’ замени речи кућна нега и патронажа.
- Функција: Предузетница
- Организација: Domaccini
- Сајт: www.domaccini.rs
- Instagram: @domaccini_rs
- Facebook: domaccini
Марија Словић је предузетница и власница продавнице Domaccini, власница прозводње традиционалног сира и кајмака, а пре свега тога прехрамбени технолог. Марија је и једна од 700 водећих IFS оцењивача у свету за оцењивање безбедности хране, а у њеној радњи поред ручно рађених производа из сопствене производње можете пронаћи и различите неиндустријске производе малих произвођаче из целе Србије.
- Функција: Предузетник
- Организација: Mingle
- Сајт: http://www.mingle.rs
- Facebook: mingle.namaz
- Instagram: @mingle_namaz
Драган Фрас је оснивач и креативни директор full-service маркетинг агенције Domino Communications.
Током дугогодишње каријере водио је кампање за брендове као што су Societe Generale Banka, Delhaize, Delta Holding, Honda, Štark, Droga Kolinska, CBRE и Balkan Bet.
Љубав према покретању добрих идеја и подизању квалитетних брендова, помогли су му да препозна значај и потенцијал домаћег производа као што је потпуно природни екстра џем са обронака Голије. Тако је покренут Mingle бренд.