Arhiva: DIDS 2021 Digital
DIDS 2021 Digital – umesto aplauza, pohvale na četu
Po prvi put konferencija DIDS organizovana je onlajn. Pročitajte o čemu smo razgovarali.
Program DIDS 2021 Digital
Pogled sa Dalekog istoka na nove digitalne trendove koje je COVID-19 pandemija rasplamsala, analizu njihovog uticaja na društva i korporacije, i šta dalje možemo očekivati od “novog normalnog”, u svom predavanju objašnjava Kei Šimada.
Kei Šimada je preduzetnik, investitor, predavač i nalazi se na čelu Digital Makers Lab, kompanije IBM Japan.
Kei će izlagati na engleskom jeziku.
Tokom poslednjih godinu dana biznisi širom Evrope intenzivno su “selili” poslovanje na internet o čemu svedoči trend rasta registracija naziva domena. Kako je pandemija “ubrzala točkove” registracije, kako su se registri domena u Evropi borili protiv zloupotreba na internetu i pružali podršku svojim zajednicama čućemo od Pitera Van Rosta.
Piter van Rost je generalni menadžer CENTR-a, Evropskog udruženja registara domena najvišeg nivoa, pravnik i stručnjak za računarsko pravo čiju je karijeru obeležila saradnja sa evropskim i svetskim institucijama i organizacijama.
Piter će izlagati na engleskom jeziku.
Da li je internet velikim preduzećima bio (dobar) sluga i (loš) gospodar, i kakve je transformacije poslovanja omogućio od početka pandemije?
O iskustvima poslovanja, promenama koje je internet i njime omogućeni servisi doneo, govore panelisti:
- Branka Petronijević, marketing menadžer, hotel Crown Plaza Beograd
- Branimir Đurović, generalni menadžer, Glovo Srbija
- Momir Đekić, konsultant za digitalnu transformaciju, generalni menadžer, Symphony
Razgovor moderira Vladimir Radunović, Diplo fondacija.
Pandemija je stvorila nove pretpostavke komunikacije – individue, kompanije, institucije, ideologije – niko nije pošteđen “nove normalnosti” u razmeni informacija, stavova, poruka. Šta komunikacija čini nama sada, i šta nam je činiti s njom u budućnosti, razmatra Vojislav Žanetić.
Vojislav Žanetić je satiričar i scenarista, konsultant za tržišnu komunikaciju, najiskusniji kopirajter u Srbiji i autor brojnih komunikacijskih kampanja.
Šta je to konverzija, koji su koraci konverzije kroz “korisničko putovanje” i kako se konverzija optimizuje na svakom koraku, koje je elemente potrebno optimizovati na sajtu i kako koristiti testiranje za povećanje konverzije? Koja tri jednostavna principa koristiti za povećanje konverzije ispričaće Dimitrije Ostojić.
Dimitrije Ostojić je stručnjak za digitalni marketing, specijalista za onlajn konverziju i marketing automatizaciju, direktor i osnivač agencije Default Design.
Predavanje “Lažni izbor: Uvod u Dark UI” navešće nas da se zapitamo koliko je naša volja krhka kada posetimo sajt koji pruža takav dizajn i korisničko iskustvo da jednostavno kupujemo stvari koje nam nisu potrebne, ili odajemo podatke o sebi koje ne želimo odati. Pol Snoksel govoriće o praktičnim, tehničkim i etičkim aspektima ovog fenomena uz napomenu da njegovo predavanje nije vodič kako tako nešto raditi, već opomena da to ne treba raditi.
Pol Snoksel je kreativni direktor agencije Wunderman Thompson iz Londona i tokom 30 godina duge karijere u marketingu realizovao je impresivne projekte za međunarodne kompanije.
Pol će izlagati na engleskom jeziku.
Svedoci smo astronomskog rasta internet trgovine u Srbiji od početka pandemije. Nisu se samo biznisi digitalno transformisali, već i navike i želje kupaca koji su postali otvoreniji ka kupovini putem digitalnih kanala. Pitanje koje se danas postavlja nije samo kako se prilagoditi – već i kako napredovati i tražiti nove prilike kojih do juče nije bilo.
O trendovima u proteklih 365 dana, ali i konkretnim brojkama, u predavanju ”E-komerc u Srbiji: Nova normalnost” govore članovi upravnog odbora E-komerc asocijacije Srbije Marko Mudrinić i Ivan Tanasković.
Kako je pandemija otežala poslovanje malih proizvođača, ali i otvorila nove vidike njihovim kupcima? Na koji način kupci biraju male proizvođače na internetu, kako sa njima komuniciraju i kako da mali pronađu svoje mesto među krupnim onlajn igračima?
U panelu “Mali proizvođači na internetu: Izgovor za razgovor tri iskusne preduzetnice” učestvuju:
- Ana Nešić, platforma Mali proizvođači
- Marija Slović, preduzetnica i vlasnica prodavnice Domaccini
- Milica Čalija, moderatorka panela, vlasnica brenda Anđeli
Elektronska trgovina je konačno uzela maha u Srbiji, ali postavlja se pitanje da li je sada, kada su svi prigrlili internet kao kanal prodaje i slamku spasa u okolnostima pandemije, kreativnost u pravljenju i vođenju internet prodavnica rezervisana samo za one koji i inače misle malo drugačije, ili je obavezna ukoliko internet prodavnica treba da bude ne samo lep izlog, već i uspešan biznis?
Tokom panela “E-komerc 2021. u Srbiji: Mogućnost i obaveza da budete drugačiji” razgovaraju:
- Aleksandar Ilić, izvršni direktor, Knjižara Roman
- Oskar Borbaš, osnivač, Geek Shop
- Ivan Tanasković, rukovodilac sektora internet prodaje, Planeta Sport
- Vladimir Kovač, moderator panela, internet preduzetnik i poslovni konsultant