Архива: ДИДС 2021 Digital
ДИДС 2021 Digital – уместо аплауза, похвале на чету
По први пут конференција ДИДС организована је онлајн. Прочитајте о чему смо разговарали.
Програм ДИДС 2021 Digital
Поглед са Далеког истока на нове дигиталне трендове које је COVID-19 пандемија распламсала, анализу њиховог утицаја на друштва и корпорације, и шта даље можемо очекивати од “новог нормалног”, у свом предавању објашњава Кеи Шимада.
Кеи Шимада је предузетник, инвеститор, предавач и налази се на челу Digital Makers Lab, компаније IBM Japan.
Кеи ће излагати на енглеском језику.
Током последњих годину дана бизниси широм Европе интензивно су “селили” пословање на интернет о чему сведочи тренд раста регистрација назива домена. Како је пандемија “убрзала точкове” регистрације, како су се регистри домена у Европи борили против злоупотреба на интернету и пружали подршку својим заједницама чућемо од Питера Ван Роста.
Питер ван Рост је генерални менаџер CENTR-a, Европског удружења регистара домена највишег нивоа, правник и стручњак за рачунарско право чију је каријеру обележила сарадња са европским и светским институцијама и организацијама.
Питер ће излагати на енглеском језику.
Да ли је интернет великим предузећима био (добар) слуга и (лош) господар, и какве је трансформације пословања омогућио од почетка пандемије?
О искуствима пословања, променама које је интернет и њиме омогућени сервиси донео, говоре панелисти:
- Бранка Петронијевић, маркетинг менаџер, хотел Crown Plaza Београд
- Бранимир Ђуровић, генерални менаџер, Glovo Србија
- Момир Ђекић, консултант за дигиталну трансформацију, генерални менаџер, Symphony
Разговор модерира Владимир Радуновић, Дипло фондација.
Пандемија је створила нове претпоставке комуникације – индивидуе, компаније, институције, идеологије – нико није поштеђен “нове нормалности” у размени информација, ставова, порука. Шта комуникација чини нама сада, и шта нам је чинити с њом у будућности, разматра Војислав Жанетић.
Војислав Жанетић је сатиричар и сценариста, консултант за тржишну комуникацију, најискуснији копирајтер у Србији и аутор бројних комуникацијских кампања.
Шта је то конверзија, који су кораци конверзије кроз “корисничко путовање” и како се конверзија оптимизује на сваком кораку, које је елементе потребно оптимизовати на сајту и како користити тестирање за повећање конверзије? Која три једноставна принципа користити за повећање конверзије испричаће Димитрије Остојић.
Димитрије Остојић је стручњак за дигитални маркетинг, специјалиста за онлајн конверзију и маркетинг аутоматизацију, директор и оснивач агенције Default Design.
Предавање “Лажни избор: Увод у Dark UI” навешће нас да се запитамо колико је наша воља крхка када посетимо сајт који пружа такав дизајн и корисничко искуство да једноставно купујемо ствари које нам нису потребне, или одајемо податке о себи које не желимо одати. Пол Сноксел говориће о практичним, техничким и етичким аспектима овог феномена уз напомену да његово предавање није водич како тако нешто радити, већ опомена да то не треба радити.
Пол Сноксел је креативни директор агенције Wunderman Thompson из Лондона и током 30 година дуге каријере у маркетингу реализовао је импресивне пројекте за међународне компаније.
Пол ће излагати на енглеском језику.
Сведоци смо астрономског раста интернет трговине у Србији од почетка пандемије. Нису се само бизниси дигитално трансформисали, већ и навике и жеље купаца који су постали отворенији ка куповини путем дигиталних канала. Питање које се данас поставља није само како се прилагодити – већ и како напредовати и тражити нове прилике којих до јуче није било.
О трендовима у протеклих 365 дана, али и конкретним бројкама, у предавању ”Е-комерц у Србији: Нова нормалност” говоре чланови управног одбора Е-комерц асоцијације Србије Марко Мудринић и Иван Танасковић.
Како је пандемија отежала пословање малих произвођача, али и отворила нове видике њиховим купцима? На који начин купци бирају мале произвођаче на интернету, како са њима комуницирају и како да мали пронађу своје место међу крупним онлајн играчима?
У панелу “Мали произвођачи на интернету: Изговор за разговор три искусне предузетнице” учествују:
- Ана Нешић, платформа Мали произвођачи
- Марија Словић, предузетница и власница продавнице Domaccini
- Милица Чалија, модераторка панела, власница бренда Анђели
Електронска трговина је коначно узела маха у Србији, али поставља се питање да ли је сада, када су сви пригрлили интернет као канал продаје и сламку спаса у околностима пандемије, креативност у прављењу и вођењу интернет продавница резервисана само за оне који и иначе мисле мало другачије, или је обавезна уколико интернет продавница треба да буде не само леп излог, већ и успешан бизнис?
Током панела “Е-комерц 2021. у Србији: Могућност и обавеза да будете другачији” разговарају:
- Александар Илић, извршни директор, Књижара Роман
- Оскар Борбаш, оснивач, Geek Shop
- Иван Танасковић, руководилац сектора интернет продаје, Планета Спорт
- Владимир Ковач, модератор панела, интернет предузетник и пословни консултант