Steffen Ehrhardt
Омниканална продаја – како премостити онлајн и офлајн канале
Тема предавања
Током предавања ће се разматрати како повезати интернет продају и друге онлајн активности са офлајн светом, и на који начин данас можете да се послужите технологијом како би различити медијски канали које користите пружили максимум.
Биће речи не само о свему оном што Гугл ради у овој области, већ и о актуелним токовима у трговини и малопродаји у целини.
O учеснику
Стефен Ерхарт већ 18 година ради за компанију Гугл, покривајући више тржишта ЕМЕА (Европа, Блиски исток и Африка). Поседује искуство у областима интернационализације, услуга, Гугл реклама (Google Ads), малопродаје/омниканалне продаје и стартапа. Испратио је развој компаније од њених раних дана и одговоран је за представљање нових производа као што је Google Ads на српском језику.