Сања Лалевић
Бавећи се маркетингом више од 20 година, Сања је своје искуство градила како у медијима тако и у агенцијском свету, најдуже у агенцији Direct Media где је водила сектор дигиталних медија.
Тренутно је Meta Lead за Србију у оквиру Httpoola, званичног представника Meta-a за Балкан, пружајући подршку целокупном тржишту оглашивача на платформама ове компаније.
Свој допринос развоју маркетинга у дигиталном окружењу даје и активним учешћем у раду струковних удружења. Од 2017. године је на позицији Председника Скупштине IAB Србија, а уједно је и на челу IAB Kомитета за истраживања.
Сања је предавач на Факултету за медије и комуникације, на департману за дигитални маркетинг.
Гостовала је као предавач по позиву на Економском факултету и Факултету организационих наука Универзитета у Београду и Факултету драмских уметности Универзитета уметности у Београду.